Koffie met gebak FILM


Koffie met gebak FILM

Tijd voor een goed gesprek, tijd voor empathie, tijd voor verdieping, tijd voor een goed verhaal.

Al vijftien jaar werk ik als zelfstandig journalist/tekstschrijver, sinds september 2022 volg ik de deeltijdopleiding Film en videokunst aan de Kunstacademie in Antwerpen.

Het is tijd voor een volgende stap. Koffie met gebak FILM. (Lees verder onder de afbeelding)

Mijn nieuwsgierigheid brengt mij overal. Net als in mijn verhalen in tekst, zoek ik verdieping in film. Geen gelikte marketingboodschap, geen korte, snelle video’s voor de likes, geen registratie van een evenement of congres zonder inhoud, maar tijd voor een goed verhaal.

Mijn idee is nog onaf. Tijdens de workshop van Vogelfrei van Joris leerde ik om je idee al in de wereld te brengen, te delen met anderen, om samen verder te komen. En dat het (vaak) leuk is om hulp te vragen, omdat mensen graag willen helpen. Vaker dan je denkt.

Dus ik nodig graag mensen uit voor een goed gesprek. Hoe kunnen we film inzetten, in welke vorm, om een goed verhaal te delen? En voor wie? De eerste gesprekken waren veelbelovend. Dus ik ga ermee door. Ook met mijn opleiding en filmopdrachten.

Zin in koffie met gebak? Ik nodig je graag uit.

 

Categories

+ Nog geen reacties

Uw reactie is welkom

Deze site gebruikt Akismet om spam te verminderen. Bekijk hoe je reactie gegevens worden verwerkt.